lørdag 9. juni 2012

Tidstyvene mine...

Jeg er i stadig diskusjon med meg selv, burde bruke mer tid på det, mindre tid på det, bli flinkere til det osv.
Og jeg er fullstendig klar over at jeg har et par tidstyver i hverdagen min som kanskje burde vært lagt på hylla..
Jeg prøver å lese mindre nettaviser, være sjelden på facebook, se mindre tv, surfe mindre på nettet...
Men jeg jeg klarer ikke å kutte ut Pinterest, det er så mye inspirasjon og så mye fint at det er bare verdt det rett og slett. Jeg må ha en kaffe og litt Pinterest hver dag. Er jo bedre enn om det hadde vært kaffe og kake?
Og bare bitte litt Wordfeud innimellom.

Her er noen Pinterest skatter som inspirerer meg idag;




God helg!
M

7 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Deilig inspirasjon! Pinterest er herlig :)

Charlotte sa...

Kjenner meget godt til problematikken. Eneste kjipe med pinterest er at jeg får så mange videre idéer som jeg har lyst, men langt ifra tid, til å fullføre..

Ha en god (effektiv?) dag!

Kaspara sa...

Heisan
Herlige sommerbilder, det nederste er min favoritt tror jeg.
Ja, det finnes nok av tidstyver, og jeg sier ofte til meg selv at jeg skal være litt mindre på nettet og blogge litt mindre.. Jeg har ikke helt havnet på pinterest-bølgen enda og faktik er jeg en av de få i landet som ikke er på facebook.
Strålende helg til deg!
Klem fra Kaspara

designhund sa...

så deilige bilder:)
ha en fin kveld!

Kirsti sa...

Også superfan av pinterest. Er så mye fin inspirasjon der ute.

Ha en fin søndagskveld.

ReVinyl sa...

Pinterest er fantastisk!
En ting er å samle ideer som man forhåpentligvis skal lage senere, en annen ting er nå som vi skal flytte. Flott å ha et sted å lagre all inspirasjonen. Jeg har faktisk begynt å slette litt jeg nå under bad og kjøkken. Prøver å virkelig sortere ut det som vi vil ha og som er praktisk, og ikke bare det som er vakkert å se på men som er lite funksjonelt i hverdagen.

Takk for fine ord hos meg :)
Klæm

obat herbal fistula ani sa...

very interesting
Obat Herbal Fistula Ani Obat Herbal Tulang Keropos Ampuh Obat Herbal Kanker Kandung Kemih Obat Herbal Amandel Kronis Obat Herbal Vertigo Akut Obat Herbal Glaukoma Tanpa Operasi Obat Herbal Disentri Obat Herbal Varises Obat Herbal Kanker Usus Halus Obat Herbal Alzheimer Ampuh Obat Herbal Epilepsi Obat Herbal Sipilis Obat Herbal Pasca Stroke Obat Herbal Kanker Hati Obat Herbal Meningitis Obat Herbal Untuk Penyakit Faringitis Suplemen Pemutih Wajah Obat Herbal Bopeng Di Wajah