tirsdag 6. mars 2012

Nib utfordring - Here I am, this is me


Det er en første gang for alt, og nå har jeg sendt inn et bilde til en konkurranse hos Nib. Det er et bilde av min krok i stua hvor jeg trives best. Et kult tema på denne konkurransen syntes jeg!
Dette er typisk meg på mange måter, murveggen ønsket jeg meg i mange år, lampene er loppis funn fra København og pleddet minner meg om mormor. Jeg elsker alle fargene og at denne kroken brukes til masse hyggelig. Evetyrlesing, avslapping, musikk, tegning, og små voksenavbrekk når barnetv fyller stua. 

Glad tirsdag!

3 kommentarer:

siri ore elle sa...

Kjempefint bilde!!
Stilige lamper, fint å henge de sammen!!
Jeg har en blogg-basar på gang!!
Stikk gjerne innom og ta noen lodd!!
Fin dag til deg!
Klem

Lidyll sa...

Herlig!
...likte bildet veldig godt, både komposisjon, farger og interiørmix*smile*

..Elsker veggen og taklampene-ja, lekkert smekkert*smile*

Lykke til og fin uke videre!
klem fra meg

tonje boganes sa...

Dette var et fint bilde!
Flott du har det!
Ønsker deg en fin ny uke
Klem Tonje