onsdag 25. mai 2011

Polaroid-Lykke!

Jeg har fått meg en ny favorittleke!
Denne lille saken, (eller liten er feil og si for det er ganske klumpete) ble med hjem fra New York.
Polaroid ble jo lagt ned for en del år siden, noe jeg syntes var trist da jeg digger disse bildene.
Det er ikke det samme og redigere på en polaroid ramme på pc'n på vanlige bilder.
De har en helt egen herlig farge og ikke minst;
den morsomme følelsen og lyden når bildet kommer ut av kameraet med det samme.
 Og ventetiden før bildet viser seg på overflaten.
MAGI!






Smilehilsen, Marlene

7 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Hei du!

Takk for kommentar hos meg! Kjekt med litt hjelp når man skal velge noe så viktig som Header;)
Kul blogg du har!!
Klem, Janni:)

Sukkertøy for øyet sa...

..fant deg via Romantisk Retro :)
...Sier som Duse Pasteller: Kul blogg :)

... Digger ramma med bilder hengende "inni"
*LIKE*

Ha en finfin dag :)

-Ida Susanne
(sukkertøy for øyet)

MøbelPøbel sa...

Takk for koselig kommentar hos meg;) Og oj! for et kult kamera! Likte så godt bildeveggen:)
Klem Christine

Nina sa...

Å - det kameraet skulle jeg aldri ha sett ;). Kommer ikke til å glemme at det eksisterer nå ;).

Tusen takk for at du la igjen en kommentar på et innlegg som jeg putter inn under etiketten "Ninatanker". Det er da jeg gjør det - at jeg føler meg som mest nettsårbar, ærlig og litt modig - og tenker - hva tenker andre nå???????? - og da er det så godt å få gode og varme tilbakemeldinger. Vit at jeg setter stor pris på det. Klem fra Nina

tonenygaard sa...

I love the camera! Tusen takk for hilsen;-) Keep up the good work!

Mie - Mies Tidsmaskin sa...

Åh ja, jeg holdt nettopp på å kjøpe meg et lignende kamera, Polaroid har jo kommet med et lignende i nyere tid. Nå ryktes det jo også at Polaroid skal i gang med filmprodusering for de gamle polaroidkameraene igjen, jeg gleder meg som et barn! På Ebay går jo filmkassettene for helt ville summer for tiden, så det blir fint å kunne kjøpe film til en rimeligere pris, for å si det mildt :)

Rikke sa...

Åh så genialt!
Takk for det herlige tipset - vurderer å gjøre det allerede på lørdag så tror jeg kanskje går for et jeg fant på Finn.no:)
Supert å finne bloggen din forresten!!